zondag 31 mei 2015

succes verhaal

Hoi,

Iets meer dan een jaar geleden kocht ik een leuke zalmroze broek in de Zeb.
De broek zat lekker, had een hoge taille en een rits in de achternaad.
Ik vond het een super leuke broek en besloot nog zo'n broek te maken.
Dus tekende ik een patroon van de broek en maakte de broek achter.

Ondertussen zitten we al aan de 3de broek.

Een succes verhaal, dus.


In het originele zaten geen zakken.  Ik ging eerst zakken aan de voorkant steken maar uiteindelijk heb ik toch voor kontzakken gekozen.


Ondertussen heeft mijn zus dit patroon ook gemaakte en er zelf een gemaakt.

De leuke stof vond ik op de markt in Ieper.  De rits komt van de Veritas
Jammer genoeg was het de laatste keer dat het stoffenkraam daar stond.  Zo is een hoofdstuk tot eind gekomen.
En we treuren!

tot later,
Kinita


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...