maandag 4 mei 2015

leuke sweater

Hoi,

De stress voor de communie wordt hier al maar groter.
Alhoewel we terug op schema liggen ben ik er niet zo gerust op.
Vooral niet wanneer ik weer eens vast zit of door een stomme fout iets moet los maken.
Het is toch ongelofelijk dat ik deze domme fouten vooral maak wanneer ik iets belangrijks maak.
Zo was het ook met mijn suite kleed dat ik vorig jaar maakte.
Maar ja,  ik kom er wel.

Ondertussen heb ik niets anders meer gemaakt.
Dat feit begon wel een beetje op mijn systeem te werken.
Ik begon wat te twijfelen aan mijn eigen capaciteiten.
Dus besliste ik iets te maken en volledig af te werken om mezelf wat moed te geven.

Vrijdag 1 mei gingen we naar het stoffenspektakel in Roeselare.
Ik kocht daar deze hele leuke lichte joggingstof.
Ik vond er een bijpassend tricootje en maakte voor de dochter een sweater.
Door het veranderende weer kon ze dit toch goed gebruiken.




Er moest een kap aan zijn en een zak op de buik.
Dat doen we dus maar.
En als extraatje een paar kleine vlindertjes op de zak!!
De vlinders kochten we op het stoffenspektakel bij fashion design products.
Tessa was blij.


tot later
Kinita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...