zaterdag 16 mei 2015

Jumpsuits

Hoi,

Tessa's communie komt dichterbij.
Haar kleed en het mijne zijn helemaal klaar en ik ben tevreden.
Foto's volgen na de communie.

Ondertussen heb ik terug wat andere dingen gemaakt.
Terwijl ik aan de communie kleren bezig was wou ik niets anders maken.
Maar eerlijk gezegd werkt dat wel wat frustraties op.

Toen ik klaar was ben ik er dan terug helemaal ingevlogen en ondertussen heb ik al 3 stuks gemaakt.

Voor ons nichtje Lea heb ik vorig jaar al een zomerse speel jumpsuit gemaakt.  Toen ze een dagje kwam spelen heb ik een nieuwe voor haar gemaakt.
De stof voor deze jumpsuit is een leuk licht tricootje dat ik vond op het stoffenspektakel.


Voor Tessa maakte ik een jumpsuit.  Vorig jaar maakte ik deze ook.  Het voorpand was echter recht en dat vond ik niet zo mooi.  Uiteindelijk maakte ik het voorpand zoals aan een salopette kleedje die ik een paar jaar geleden eens maakte.  Het uiteindelijke resultaat was in orde.
De stof kocht in Mandemie.



Voor mezelf kocht ik een paar weken geleden op de markt te Ieper een heel leuk satijnachtig stofje.  Het valt heel soepel en dus koos ik ervoor een los kleedje te maken met een elastiek in mijn middel.
Het patroon vond ik in de bijlage van de knip van Maart 2015.  Daar in is het een lang model maar ik maakte er een kort model van.



En nu maar hopen dat de zon vlug terug van de partij is.

Tot later
Kinita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...