dinsdag 30 september 2014

30 september 2014



Voor en tijdens de zomer heb ik een aantal leuke kleedjes en een tweetal jumpsuits gemaakt.  Tessa is altijd een heel dankbaar model.  Ze vindt het super om te mogen helpen kiezen welke modelletjes we met welke stofjes kopen.
Dit weekend ging ze voor de eerste keer mee naar het stoffenspektakel.
Dankzij haar had ik een paar extra stofjes mee naar huis.  Zelf wil ze ook wat naaien.  We zullen dus starten met een kussentje of zo.  Voor haar pop heeft ze ook massa's ideeën en wensen.
Jammer dat mama niet zo veel vrije tijd heeft, hihihi.

Hierbij ons fotomodel met een tuniekkleedje dat ik in de Knippie vond.  Gezien ik het toch een paar maand geleden maakte zou ik nog eens moeten controleren in welke Knippie het juist was.
Het stofje heb ik in het stoffenspektakel gekocht.  Een rolletje van iets meer dan 50cm.  Het was krap maar lukte wonderwel.  Er zitten zelfs schattige zakjes onder de groene band.





Voila, en zo hebben we een foto van mijn lieve schat erop gezet.

Hieronder dan de 2 jumpsuits.  Het rode stofje was iets wat mij ma nog in haar kast had liggen.  Het andere heb ik een paar jaar geleden eens gekocht op de markt.
Het model heb ik zelf gemaakt. Het broekje komt uit een Ottobre boek maar het bovenstukje heb ik overgetekend van een topje.  Effen stofjes heb ik altijd wel liggen.  Die komen altijd te pas voor een boordje, een korte legging of een haarband te maken.
Het resultaat was erg geslaagd en paste haar goed.
Jammer dat het weer deze zomer niet zo meeviel.


groetjes
Kinita



2 opmerkingen:

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...