maandag 29 september 2014

29 september 2014

Hoi,

Ondertussen zijn we een paar daagjes verder.
Ik moet zeggen dat ik het wel zie zitten, deze blog.
'K moet wel nog eens goed nadenken wat ik er op zal zetten maar ik veronderstel dat dit wel met de tijd zichzelf zal uitwijzen.

Ik ben getrouwd en heb 1 dochter.  Tessa is mijn grootste schat.  Het zwanger geraken was voor ons allesbehalve simpel.  Na 3 jaar en 6 ICSI pogingen waren we eindelijk zwanger en kregen we een pracht van een dochter.  Ze is nu 6 jaar en een schat van een kind.  Heel vrolijk en speels maar met haar eigen karakter en streken. 

Je ziet nog wel foto's van mijn schat passeren.

Een tweede kind zit er tot mijn groot verdriet niet in.  Na 6 jaar hopen moet ik langzaamaan accepteren dat het gewoon niet meer zal gebeuren.   

Ik heb me dus op andere dingen (hobby's) gesmeten. 

Bvb mijn naaien.

Na lang discussiëren heb ik mijn echtgenoot zover gekregen dat we een naaikamer voor mij zullen inrichten.  Nu heb ik een eigen hoekje in de logeerkamer ingepalmd maar gezien we over een grote zolder beschikken zouden ik mij daar willen installeren.  Het is een werk van lange adem want ik verwacht maar volgende jaar te starten met dit project.  Eerst moet mijn zusje gebouwd hebben en verhuist zijn.





Nu ziet mijn "naaikamer" er zo uit.  Wel wat aan verbetering toe, denk je niet?  :)
Ik zal Pinterest moeten afschuimen om ideetjes op te doen.

tot hoors!
Kinita


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...