zaterdag 27 september 2014

27 september 2014

Hoi,

Ik ben helemaal nieuw in dit soort dingen.
Loop al een tijdje te denken om dit te gaan doen.
Hopelijk lukt het een beetje.
Zal wel eventjes duren vooraleer het echt goed loopt.

Misschien moet ik me toch eerst eens voorstellen.
Ik ben een mama van 36 met een dochter.
Ik ben een fervente lezer en heb een paar jaar geleden naaien herontdekt.
Ik naaide soms eens iets toen ik zo'n 16 jaar was maar na een paar stukken  heb ik het opgegeven.

Toen ons dochter geboren was kreeg ik terug zin in naaien.  Ik startte met een paar simpele dingen, broekjes met een elastiek en zo.  Al vlug wou ik echter iets meer.
Ik heb echter nooit echt leren naaien.  Ik besloot om les te volgen.
Na een jaar besefte ik dat ik er echt veel plezier in had en dat ik wel wat inzicht heb.
Ik ga echt niet beweren dat ik er goed in ben maar ik heb toch al veel gemaakt.  Voornamelijk jurken en rokjes voor mezelf en mijn dochter.

Ik ga via deze weg proberen om telkens ik iets maak het te tonen aan wie erin geïnteresseerd is.  

tot binnenkort

DIY Kinita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...