dinsdag 27 november 2018

Inspiratieloos

Het ene kleedje na het andere verdwijnt uit de kast van Tessa.  Allemaal te klein of beter gezegd te kort.  Heel frustrerend! En gezien ze liefst een kleedje aandoet moeten er nieuwe in de kast komen.

Jammer genoeg heb ik momenteel weinig inspiratie en nog minder fut om iets speciaals of nieuws te maken.
We grepen dus terug naar het reeds veel gebruikte patroon uit de Ottobre van 6/2012 ( de Sulka jurk).
Ik besloot zelfs om de rok zo te knippen dat ik hem niet moest rimpelen om aan het lijfje vast te maken.  Zo zit alles rapper in elkaar. 







Tessa zelf had de meeste lol tijdens de fotoshoot! Zij vindt het gelukkig wel een heel mooi kleed.  
Zelf ben ik er niet zo heel gelukkig mee.  Het is zo’n mooi stofje en het kleed is zo gewoontjes! 
De stof kocht ik op het stoffenspektakel van Kortrijk.

Ik maakte direct 2 kleedjes.  Ik had nog stof liggen van de laatste collectie van See You At Six die ik bij Lelastof kocht.







Deze keer deed ik iets meer moeite en maakte ik 3 kleine strikjes die ik op het lijfje vast maakte.  Tessa is superfan van strikjes dus hiermee scoorde ik.

Tot later

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...