vrijdag 14 september 2018

Sweater love

Ik kocht de laatste maanden een paar heel leuke stofjes French Terry en jogging.  Dus ging ik aan de slag om een paar toffe sweaters voor mezelf te maken!

Eerlijk gezegd kijk ik uit naar de winter!  Ik vind het zo leuk om in een knusse winterjas te wandelen op de vestingen in Ieper of op de dijk aan de kust! Of in een knusse trui te hangen in mijn zetel met een dekentje op mij en een warme chocomelk bij de hand. 

Voor mij mag de warmte vertrekken!  Ik heb er genoeg van.  Dus maken we sweaters in de hoop dat de zon de hint snapt!











Ik koos voor het patroon Tröja uit “I love sweaters”. Bij de sweater met de rozen liet ik het patroon ongemoeid.  Dit is een lichter stofje (french terry) waardoor het een iets zomerse sweater is.  De halslijn mocht voor mij bij die sweater wat een de wijde kant zijn.  Bij de andere twee nam ik de halslijn wat in.  Vooral de witte is een iets dikker stofje dus mag het niet te los zitten.

De stofjes komen zowat van overal.  De witte stof was een coupon die ik vond op een stoffenspektakel, de grijze kocht ik op het stoffencircus in Waregem en de bruine kocht in via de webshop van modestofjes uit St.-Niklaas.

Tot later

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...