woensdag 20 april 2016

Variatie doet naaien

Ik ben helemaal zot van het castle princess kleedje uit de ottobre. Dit kleed is super als basiskleed om mee te variëren. Ik heb al verschillende kleedjes gemaakt met dit patroon. Telkens een beetje anders.
En ja, hier heb ik er nog eentje! 
Het stofje vond ik op het stoffenspektakel . Ik was er direct verliefd op.  Heel leuke kleuren! 





Tessa vindt het kleed ook super maar we kwamen niet overeen over waar het strikje moet komen. Dus is het een reizend strikje geworden. Vast gemaakt op sluitspeld.

En natuurlijk maakte ik nog een haarband.

Tot ziens!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...