zaterdag 23 april 2016

Penne met gehaktballen à la Jeroen Meus

In de Nina van vorige week stond dit recept. Mijn man wierp een blik op de foto en zijn oogjes lichten op. Na het recept te lezen wist hij het zeker! "Dit moet je eens maken!" Ja, jullie lezen het goed! "Jij moet dit maken" en niet "ik ga dit maken"! 😆 Maar oké, de liefde van mijn man gaat grotendeels door zijn maag en ik probeer graag iets nieuws uit. Daarbij leek het me ook wel iets. Pasta vind ik altijd wel lekker en de dochter ook. 
Vandaag verzamelde ik al de ingrediënten en waagde me eraan.
Nu ben ik geen fan van recepten van Jeroen maar dit is geen moeilijk recept en het is echt super lekker. Mijn man glunderde! Had hij weer voor een lekker maaltje gezorgd! We laten hem maar in de waan! 😂


Nu, zoals ik al zei we genoten van dit maaltje. Het recept zit dus in mijn boek met favoriete recepten. De volgende keer gebruik ik wel wat minder sambal. De dochter heeft niet veel kunnen eten. Het prikte te veel!!
Tot later!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...