donderdag 28 april 2016

Babette met een twist

We snakken naar wat zon, naar warmte. Mijn dochter vindt het maar heel stom dat het koud is terwijl het nu toch al lente is. Maar met wat mooie zomerse kleedjes willen we proberen om de zon uit haar kot te lokken! 

Dit jaar doet ons nichtje haar eerste communie. Ik wil niet dat tessa haar communie kleedje van vorig terug aan moet dus maakte ik een nieuw kleed.

Op het stoffenspektakel in Kortrijk kocht ik een coupon heel dun katoen. Ik besloot om hetzelfde modelletje te gebruiken van haar communiekleed. Ik gebruikte daarvoor de Babette uit "zelfgemaakte kleedjes 2" van Catherine Deweerdt. Met wat aanpassingen van het  rugpand kregen we dit resultaat.



De knoopjes om het rugpand open te maken vond Tessa superlief!


Laat de zon maar komen!
Grtz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...