zondag 1 november 2015

Ensemble voor tessa


Een tijdje geleden deed Tessa een bestelling.  In de ottobre1/2015 stond een trui met een rokje eronder. Tessa was er direct weg van. En ze wou net zo'n ensemble-tje. Op het stoffenspektakel in Gent kocht ik 3 bijeenpassende stofjes.

Uiteindelijk gebruikte ik niet de juiste patroontjes. Hetgene ze had gevraagd was in de kleinste maat een 134. In hetzelfde boekje stond een gelijkaardig rokje en een trui die ik iets kon aanpassen.  in plaats van patroontje 35 en 36 gebruikte ik patroontje 25 en 30.

Het lukte goed.  En de klant (hihi) was heel tevreden.


Met de rest van de stof maakte ik een legging. Tenslotte is het niet echt meer de tijd van het jaar om met blote benen rond te lopen. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...