woensdag 18 november 2015

Nog een kleedje voor tessa.

Ja, de laatste tijd heb ik heel veel voor de dochter gemaakt. Dit seizoen heeft ze terug een overvolle kleerkast. Dit kleedje is er gekomen op haar uitdrukkelijke vraag. (Mijn meisje begint zelf haar bestelling te plaatsen 😍)
In de ottobre 6/2012 zag ze een heel tof kleedje met strikjes vooraan. Mijn oog was daar vroeger ook al op gevallen maar doordat de kleinste maat 128 was kon ik het voor haar niet maken.



Ondertussen wel dus. 
In de Framalo te Merkem vond ik een supertof stofje. Volgens de winkeljuffrouw van de collectie van vorig jaar maar dat vind ik nu geen bezwaar.  Ik vond een effen geel stofje die er super bij paste voor de afwerking en de strikje.
Tessa was supercontent met het resultaat! Het kleedje moest direct aan en de dag erna droeg ze het om naar school te gaan! 



Op deze foto waren de strikjes nog een beetje los. Die heb ik uiteindelijk vast gezet zodat ze niet scheef staan.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...