dinsdag 8 september 2015

Sweaters

Hoi,

Gezien de koude dagen toch wat dichterbij komen heb ik besloten om een paar leuke sweaters te maken.  In de laatste Ottobre 4/2015 zag ik een heel leuke sweater staan met raglan mouwen.  Het modelletje dat ik al een hele tijd zocht. Voor mijn 7 jarige schat knipte ik maatje 128 uit.  Ik heb  het patroon wel wat langer gemaakt want Tessa is een redelijk groot kind.

De eerste sweater maakte ik in een blauwe sweater stof met op het voorpand een tekening van een witte wolf.  Die tekening kocht ik in de zeeman als een satijnen kussensloop.  Ik had echter maar net genoeg stof maar het is toch mooi gelukt.


 De tweede is in een leuke sterren stof die heel zacht van binnen voelt.  De stof kocht ik in Mandemie te Ieper.  Ik koos er wel voor om de mouwen in effen stof te maken.  Dat zorgt ervoor dat de sweater niet te druk is.




Ik heb nog een donker blauwe sweater stof liggen die ik bij Larlotte kocht.  Daarmee maak ik straks een derde sweater.  Gezien ik de sweater gewoon met de overlock stik is de sweater in een uurtje klaar.
Superleuk!!!

Tot later,
Kinita

2 opmerkingen:

  1. mooi gedaan, dat strikje is ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. what a beautiful garment, if you wish, you can link it to ottobre fans
    http://fansdeottobre.blogspot.com.es/2015_07_01_archive.html

    BeantwoordenVerwijderen

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...