donderdag 19 maart 2015

Naaikriebels

Hoi,

De lente komt eraan en ik heb last van naaikriebels.
Er liggen zo veel projecten op me te wachten en er zitten zoveel ideeën in mijn hoofd dat ik er soms een beetje ambetant van wordt.

Ik ging naar Stoffen At Beselare.  Ik kocht er een paar leuke stofjes en de meeste ervan heb ik zelfs al verwerkt.

Zo kocht ik een heel leuk stofje voor een jasje.  Ik kocht de stof bij het kraam van Bel'line . Zij had had er een jasje mee gemaakt met een patroontje van La maison Victor.  Ik vond precies hetzelfde patroon in een ouder tijdschrift van de Knip.  Net al zij haalde ik de witte boord van de Veritas.
Ik ben tevreden met het resultaat.  Ik heb het al aangehad en het past perfect.



Bij een ander kraam stond een bak met restjes.  De gele bloemetjes stof kocht ik daar voor 2 euro.  Zulke koopjes vind ik gewoonweg super.  Ik had nog een rolletjes effen groen dat ik ermee wou combineren.  Ik wou 3 strookjes geel maar ik had net iets tekort.  Gelukkig kon ik het oplossen met wat gestreepte orange stof dat ik nog liggen had.  Ik vind het als zomers jurkje wet iets hebben.  En, ... Tessa was er reuze gelukkig mee.



Nu nog wachten op de zon en de warmte!

Tot later,

Kinita

1 opmerking:

  1. Hey Kinita,

    Jij bent duidelijk helemaal klaar voor de zomer!

    Creatieve groetjes,
    Het Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...