maandag 30 maart 2015

Frustratie weg naaien !

Hoi,

De eerste communie van de dochter komt dichter bij.
Dit weekend namen we terug contact op met de eigenaar van het zaaltje dat we zullen huren.
De info dat we krijgen was niet zo leuk.
Het zorgde voor wat bijkomende kopzorgen en frustraties.

Wat doe ik als ik gefrustreerd ben of zorgen heb.
Mijn gedachten verzetten (zeker als het zaken zijn waar we helemaal niets aan kunnen doen).
Dus sloeg ik zaterdag aan het naaien.
Het patroon had ik al aangepast en de stof was al geknipt.
Hierdoor ging het erg vlot.

S'avonds was mijn kleedje klaar.  En was ik iets gelukkiger!





Het stofje lag al lang in de kast aan het wachten.  Het patroon kwam uit de Knip.  Het oud nummer, (april 2011) en het kleedje was daarin met een V-hals.  Ik maakte er een overslag van.  Ik werkte ook met linten om te kunnen strikken op mijn rug.
Mijn blauwe en rode blazer van de Liza & Lola passen er allebei heel goed in.

tot later,
Kinita

1 opmerking:

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...