donderdag 16 juli 2020

Zonnige top

Eind vorige maand heb ik verschillende stukken voor Tessa gemaakt.  Jammer genoeg hebben we nog geen foto’s kunnen maken.  Dat is een taakje voor wanneer ze terug thuis is na het chiro kamp.  En dan zullen we erover bloggen. 

Er zit nog zo veel in mijn hoofd.  Stukken voor Tessa en voor mezelf.  Maar opnieuw komt er weinig uit mijn handen.  Ik vind de tijd niet voor de iets “grotere” projecten.  Een klein broekje voor mijn pasgeboren metekindje of een ieniemiene sweater. Dat lukt wel.  Ook mondmaskers maak ik momenteel aan de lopende band.  Maar het frustreert wel een beetje.  Die mooie stoffen in mijn kast geraken niet verwerkt. Al die kleedjes en shorts en shirts die ik wil maken.  Het komt er niet van! 

Vorig jaar maakte ik van dit zonnig stofje uit de vorige zomercollectie van SYAS een playsuit.  Ik had een klein lapje over.  Niet genoeg om een short uit te krijgen maar te groot om weg te doen.

Ik besloot te proberen er een shirt van te maken.  







Dus een crop top. Zo iets wat Tessa wel leuk vindt.  Die blote buik, daar is ze uiteindelijk toch niet helemaal niet van overtuigd maar de top ging toch niet uit. 

Als basis gebruikte ik de Majica uit I love T-shirts en die paste ik aan naar de stof die ik had.  

Zo, dat restje is ook weg!

Tot later

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...