dinsdag 21 juli 2020

Een short om te fietsen

Op de webshop van Madeline de Stoffenmadam vond ik dit roestbruine linnen stofje. Ik vond het een ideaal stofje om er een short van te maken.   We gaan tegenwoordig vaker fietsen en dan is een short heel gemakkelijk.  Meestal heb ik dan een korte jeans short aan maar ik wou wel eens iets anders.

In de LMV van mei-juni 2015 zag ik de Scarlett short staan. Ik vond dit wel een mooie short.  Het leek mij een uitdaging om eens een rits te steken want dat heb ik nog nooit gedaan. Maar neen, deze short heeft knopen in de gulp.  Ook dat was een eerste keer maar net iets minder moeilijk, denk ik dan. 








Ik ben niet overtuigd.  De short zit heel goed.  Maar ik vind dat hij me niet zo goed staat. De kleur is ok, maar het model is misschien niet de beste keuze voor mij.  Aan mijn billen mocht hij misschien iets nauwer zijn.  Nu, ja,  misschien dat geen enkele short mij staat! Dat ligt niet aan de short maar aan hoe ik mezelf zie. 

Ik ga hem wel zo dragen.  Op de fiets is hij wel heel gemakkelijk.  En dat was de bedoeling.

Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...