zondag 3 juli 2016

Mijn wiegje!

Na ongeveer 4 weken ben ik dit weekend, met wat assistentie van mijn moeder, terug achter mijn naaimachine gekropen.
Eind mei werd ik geopereerd en mijn herstel verliep niet zo vlug als ik gehoopt had. Gevolg : ik verbleef veel in mijn zetel, en op mooie dagen in mijn ligstoel in de tuin maar naaien, daar kwam niks van in huis. 
Ondertussen voel ik me veel beter en besloten mijn ma en ik het volgende project onder handen te nemen.

Mijn zusje is zwanger. Ze besloot om als wiegje ons oud wiegje te gebruiken. Deze moest wel wat gepimpt worden want ik ben er ondertussen 38 en ik was de eerste die in de wieg droomde. 
De wieg was donkerbruin van kleur en werd door mijn vader in een heel licht grijze kleur geverfd. 
Mijn zus kocht stof en mijn ma en ik maakte de bekleding van de wieg na.



En voila... Het kleine prutske zal lekker kunnen slapen in deze oude, gepimpte wieg waar de mama ook in lag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...