zaterdag 16 juli 2016

Dé maxi dress

Het is hier een tijdje heel stil geweest. Mijn naaimachine verzamelde stof terwijl ik rustte en herstelde van mijn operatie. Ondertussen ben ik al 2 weken terug aan het werk en het leek mijn hoog tijd om terug wat naaiwerk te verzetten. 

Zo veel mooie stofjes en zo veel ideeën. Het is moeilijk om te kiezen waar te beginnen. Doordat de dochter op kamp is werd het iets voor mezelf . 

Een hele tijd geleden kocht ik op een uitverkoop een heel mooie tricot. 6€ voor 2 meter. Ik besloot er een maxi dress van te maken. Dit wou ik al heel lang eens maken maar ik vond geen geschikt patroontje. Uiteindelijk in de knip van juni 2016 vond ik wat ik zocht. 

Gisteren knipte ik het patroon en de stof en vandaag stak ik het in elkaar.



Geslaagd! Al zeg ik het zelf!!

Tot later.



2 opmerkingen:

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...