woensdag 25 mei 2016

Goede voornemens!

Voor zover mijn voornemen om eventjes niets voor de dochter te maken. Een trui en een kleedje verder zit ik weer aan een zomerkleedje voor Tessa!  
Er zit wel nog een kleedje in de pijplijn voor mezelf.  Ik ben nog volop bezig met het tekenen van het patroon. Maar het begint de juiste kant uit te gaan.

Ondertussen ontdekte ik in Tessa's kleerkast twee kleedjes die te kort geworden zijn. Dat was voldoende reden om tussendoor toch nog iets voor haar te maken.

Het stofje vond ik een paar jaar geleden op het stoffenspektakel (denk ik, er zit ondertussen genoeg stof voorraad in mijn kast om af en toe in mijn haar te krabben over de oorsprong van de stofjes).

Op Facebook zag ik dit leuk modelletje. Terug een variatie op de princess castle van ottobre. Eentje die ik heel leuk vind. Dus...



Tot later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...