woensdag 6 januari 2016

Een kleedje voor de winter die niet komt

Ik schreef dit bericht eind december maar door omstandigheden werd hij niet gepubliceerd:

Ik blog niet meer zo veel maar naaien doe ik des te meer! De onesies vlogen in de vakantie van onder mijn naaimachine. Voor onder de kerstboom maakte ik er eentje voor een neefje en nichtje. Aan de gelukkige gezichtjes te zien waren ze er blij mee.

Op 19 december trouwde mijn broer met zijn vriendin. Gezien ze ondertussen al 2 kindjes hebben vonden ze het wel tijd worden.
Ik maakte voor de trouw voor mezelf jurkje nr 13 uit de knip 8/2015. 
Op het stoffenspektakel in Gent kocht ik een heel leuk stofje uit dik tricot. Met grijze, zwarte en oud roze tinten, helemaal volgens de mode. Maar belangrijker, een stofje die ik super mooi vind.




Met een grijs blazertje erop een tof resultaat.

Tot later.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...