zaterdag 25 april 2015

Zomerse broek

Hoi,

Vorig jaar kocht ik een toffe broek bij de Zeb.  Een broek met een hoge tailleband en een zichtbare rits achteraan.  De broek zat heel goed en dus tekende ik een patroon van deze broek.

Ondertussen heb ik de broek al 2 keer gemaakt.
Een keer in het zwart met een barokke patroon op in een lichtere tint.  En dan nog deze roze broek met bloemenprint.
Hij is een beetje kort maar gezien dit momenteel volop de mode is, is dit geen enkel probleem.

De stof kocht ik op de markt en bij de Veritas kocht ik de rits.



















Het was de dochter die foto's maakte en de poses voorschreef.  ;)

Tot later
Kinita

1 opmerking:

  1. Staat je goed!
    Heel mooi gedaan.

    Creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...