zondag 19 april 2015

nieuwe aankoop

Hoi,

Woensdag mocht ik eindelijk mijn nieuwe aankoop in huis halen.  Een Overlockmachine.
En natuurlijk moest hij dit weekend worden ingehuldigd.
Woensdag had ik een rok gesneden.  Uit de stof die oorspronkelijk voor het kleed voor de communie zou dienen.  De stof kocht ik op de stoffenbeurs te Beselare bij trifolium.
Vrijdag avond deed ik de grote kuis in mijn naaikamer en vond de rok terug die ik vorig jaar heb gesneden maar nog steeds niet heb gemaakt. De stof kocht ik twee jaar geleden maar ik weet niet meer waar.
Beide patroontjes komen uit de knip.
Dus zaterdag zette ik me ertoe beide rokken te maken.  Ik heb wel veel kleedjes in mijn kast maar eigenlijk maar 2 rokken.
Dat zijn er nu dus 4.


Hier zie mijn nieuwste schat!


De rok met stof van 2 jaar geleden.  Hij moet wel nog eens deftig gestreken worden.



Deze is een beetje gerimpeld omdat ik hem gisteravond direct heb aangehad.  Hij zit supergoed.

Tot later
Kinita


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...