zaterdag 14 februari 2015

dikke truiendag

Hoi,

Ik ging dus geen winterkleren meer maken voor de dochter.  Er lag echter nog een trui uitgeknipt in mijn naaikamer die gewoon in elkaar moest worden gezet.  Gezien het vrijdag dikke truien dag was (en het kind geen enkel dikke trui heeft ;) ) besloot ik die toch nog te vervolledigen.

Het patroon is uit de burda kids (2012). Het patroon was echter niet zo ideaal voor de dochter.  De rug moest iets breder en de voorkant iets smaller.  Het resultaat is echter in orde.  En Tessa was super enthousiast.  Vooral omdat er een zak op de voorkant zit waar je je hand aan de ene kant kan insteken en er aan de andere kant terug uitkomen.

Missie geslaagd.



Ook het laatste (winter)kleed voor mezelf geraakte af.
Ik ben wel blij met het resultaat.  Het patroontje komt uit de Knip (november 2014).
Uiteindelijk vond ik in de solden nog een leuk truitje voor erbij.



En nu op naar de zomerse spulletjes.

grtz
Kinita

1 opmerking:

  1. Dat ziet er een comfortabele trui uit!
    En het kleedje vind ik heel erg leuk, mooi model!

    BeantwoordenVerwijderen

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...