donderdag 27 november 2014

Pyama voor de dochter



Een paar weken geleden kocht ik een leuk stofje bij Mandemie.

Mijn schoonzusje had een leuke pyama, in een stuk, gemaakt voor haar zoontje. Tessa vond dit super leuk en omdat meeste van haar pyama's toch te kort zijn dacht ik dan maar zelf eentje te maken.

Ze had niet te veel eisen. ;-)  Hij moest roze zijn (natuurlijk) en er moesten voetjes aan zitten.  Dit vond ik een heel leuk idee.  Ik vond in de Ottobre 4/2012 een Jumpsuit die tot maat 128 ging.  Ik heb een 116 uitgetekend maar de lengte tot 128 getekend. De voetjes heb ik er bij moeten tekenen maar gezien ik vorig jaar nog pantoffels voor haar had gemaakt was dit geen probleem.

Woensdag middag ben ik er dan aan begonnen en s' avonds was hij klaar.
Deze morgen moest hij natuurlijk direct gekeurd worden.


Goedgekeurd, vond Tessa.

tot later
Kinita 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...