vrijdag 10 januari 2020

Glitters voor de feesten

Net voor kerst gingen mijn moeder en ik langs bij de Meky shop te Diksmuide.  Het is altijd een plezier om daar rond te neuzen.  En zoals gewoonlijk had ik weer veel meer mee naar huis dan dat het plan was. 

Een stofje was een marineblauw glitter tricot.  Ik kocht het in de hoop dat ik er een feest jurkje voor Tessa van mocht maken.  Maar ik kocht genoeg om er eventueel ook iets voor mezelf van te kunnen maken.  Tessa was gelukkig direct te vinden voor een feestkleedje. 









Het lijkt zwart maar is heel donker blauw.  Ik gebruikte als bovenkant de Samarreta en zette er de rok van de Eden jurk van LMV aan.  Ik stikte wel een zoomtje aan het bovenstuk waardoor het lijkt alsof het om een rok en een top gaat. Maar het is gewoon een jurk. 

En zo heb ik toch nog eens iets voor Tessa mogen maken. 

Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...