woensdag 18 december 2019

Winterse vlekken

Op het stoffenspektakel in Kortrijk kocht ik deze leuke stof.  Een zware viscose met een klein beetje rek op.  Het was het einde van de rol dus had ik niet te kiezen van de hoeveelheid en werd het een lapje van 1,9m.
Gelukkig kan ik daar toch al een en ander mee doen. 

In de knip van oktober 2017 zag ik een mooi kleedje staan.  En op Facebook zag ik een foto van een mevrouw die dat kleedje had gemaakt.  Ik besloot ter plekke om dat kleed te maken.  Gezien mijn mama alle tijdschriften van de knip heeft sinds 2014 is dat geen enkel probleem!







Samen met Tessa hielden we 2 foto sessies.   Zonder succes.  De foto’s waren te donker en uit een rara hoek genomen.  Mijn dochter heeft nog een en ander te leren over foto’s nemen met de gsm.  ðŸ˜‚ Maar dat zal wel beteren tegen half volgend jaar! Dan heeft ze haar eigen GSM.  







Ik ben wel heel blij met het kleedje.  Het zit lekker en is heel mooi! Eentje om veel uit de kast te halen!

Tot later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...