dinsdag 20 september 2016

Proefjurkje

Op de beurs "stoffen @ Beselare" kocht ik de patronen van IeneMiene , "Once upon a party". Ik heb namelijk in mijn stoffenkast een mooi stofje liggen dat ik een paar jaar geleden kocht in een pop up stoffen winkel in de K te Kortrijk. In die patronen zitten een paar leuke modelletjes die ik passend vond voor die stof.
Ik wil wel zeker zijn dat het patroon goed is dus maakte ik een proef versie van een modelletje. Met een mooi maar simpel stofje dat ik, ik weet niet meer hoe lang geleden, heb gekocht.


Voila, het resultaat! Wat aan de korte kant dus dat gaan we aanpassen. 


Tot later,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...