maandag 8 augustus 2016

Whirlpool zomerjurk

De dochter is ondertussen 8 jaar. Ze krijgt een heel uitgesproken mening over de jurkjes die in haar kast moeten hangen. 
Zo wou ze deze zomer graag een jurkje met een blote rug of blote schouders. 
Ik zie mijn dochter graag dus wil ik haar in haar wensen wel tegemoet komen. Tot een bepaalde grens 😉!
In de ottobre 3/2016 stond een leuk zomerjurkje met de mogelijkheid van 1 blote schouder en in mijn kast lag een mooi zonnig stofje! 

Hierbij het resultaat:




Uiteindelijk koos ik ervoor om toch een lintje over de "blote" schouder te leggen. 


Zoals te zien is, was ze er gelukkig mee! 

Tot later. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...