maandag 29 juni 2015

Broekpak

Hoi,

Op een van de laatste stoffenspektakels zag ik een van de verkoopsters rond lopen in een zelfgemaakt broekpak.

Het was gemaakt van dezelfde stof die ik had gekocht voor het communiekleed voor Tessa te maken.  Ik vond het echter zo leuk dat ik besloot hetzelfde te maken.  Natuurlijk wou ik niet helemaal dezelfde stof als het communiekleed nemen.  Ik vond echter niets anders naar mijn zin en kocht de stof uiteindelijk in een ander kleur.

De broek is gemaakt uit het patroon dat ik zelf tekende en al veel heb gebruikt.  in plaats van een rits in de achternaad heb ik een blinde rits in de zij gestoken.  Het topje haalde ik uit de knip van mei 2014.

De stof kocht ik dus op het stoffenspektakel en de ritsen (broek en top) van de Veritas.  De rits in de top bleek echter overbodig want zelfs zonder de rits open te doen kan ik erin.




Tot later,
Kinita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...